Veelgestelde vragen (FAQ)
aboutus.png

Veelgestelde vragen webwinkel Claudia de Breij

 

 

 

Het inloggen werkt niet, wat moet ik nu doen?

 

Controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord goed heeft ingevuld.

Let op: dit is hoofdletter- en spatie-gevoelig. 

Mocht u dan nog steeds niet kunnen inloggen, dan kunt u altijd een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken of neem contact  met ons op.

 

 

Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst, wat kan ik doen?

 

Oeps. Neem dan even contact met ons op en geef aan welke bestellingen u wilt annuleren. Vermeld in de e-mail wel uw klant en ordernummer van de betreffende bestellingen. U kunt ondertussen gewoon verder winkelen en een andere bestelling plaatsen en betalen.

 

 

Hoe kan ik betalen?

 

U kunt in de webwinkel op drie manieren betalen:

 

  • * iDEAL. Betaal direct online door middel van het veilige internet bankieren, via u eigen bank. Hier heeft u geen creditcard voor nodig.
  • * PayPal. Betaal direct via het veilige online betalingssysteem. U heeft hiervoor een account nodig bij PayPal. U kunt via PayPal ook met een creditcard betalen.
  • * Bank overschrijving. Betaal nadat u uw bestelling hebt gedaan via overschrijving. Zodra wij u betaling hebben ontvangen, sturen wij de bestelling op.

 

 

Op welk rekeningnummer kan ik mijn betaling voldoen?

 

U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer Rabobank 1579.03.516 t.n.v. Breijwerk B.V. te Utrecht. Vergeet niet uw klant en ordernummer te vermelden. Deze gegevens vindt u op de bevestiging die u per e-mail hebt gekregen of kunt u bekijken als u bent ingelogd op onze webwinkel.

 

 

Ik heb geen e-mail ontvangen.

 

Controleer uw gegevens op onze winkel. Als u inlogt op de webshop, kunt u op uw persoonlijke pagina  uw gegevens controleren. Als u zeker weet dat het e-mail adres klopt en u ontvangt nog steeds geen mail van ons, neem dan contact  met ons op.

 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Alle producten in de webwinkel zijn op voorraad en worden binnen 1 tot 5 werkdag(en) verzonden. 

 

 

Het door mij ontvangen product is defect, wat kan ik doen?

 

Alle genoemde prijzen van producten in de webwinkel zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Mogelijke prijswijzigingen voorbehouden.

In geval van een defect waarbij de oorzaak niet bij het gebruik ligt verlenen wij garantie.

 

 

Wat is de zin van het leven?

 

Ah, één van onze meest gestelde vragen. Wij van de webshop zeggen: probeer werk te doen dat je ook zou doen als je er niet voor betaald werd, probeer je geliefde elke dag minstens een keer te zoenen alsof het voor het eerst is, lees af en toe een goed boek, luister mooie muziek (zie ook onze producten) en lach om jezelf. 

 

Hebt u een andere vraag over het winkelen in onze webwinkel? Neem dan contact met ons op.

 

Heel veel succes.



2016 © Breijwerk B.V.
Designed by: 
Webhosting SoHosted